ВІДДІЛ ОСВІТИ РОКИТНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ. РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
Хто думає про науку,той любить її,а хто її любить, той ніколи не перестає вчитисяГригорій Сковорода
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ- науково-методичне забезпечення системи дошкільної та загальної середньої освіти; - трансформування наукових ідей у педагогічну практику; - науково-методична підтримка інноваційної діяльності в освітній галузі; - експериментальна робота, яку проводять педагогічні працівники навчальних закладів району; - інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників; - консультування педагогічних працівників з проблем сучасного розвитку освіти, організація навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук; - проведення першого етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», інших фахових конкурсів і змагань.
ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ:
В навчально – виховних закладах працює 532 педагоги.
ЯКІСНИЙ СКЛАД ПЕДЕГОГІЧНИХ КАДРІВ:
356 мають вищу освіту. Вищу кваліфікаційну категорію присвоєно 208-и педагогам, першу - 75, другу - 34, спеціаліст – 39, відповідає посаді, яку займає – 51, присвоєно звання «Заслужений вчитель України» - 3 (Сич Микола Лукич, Шаравара Тамара Іванівна, Соловейко Микола Прокопович), звання «Вчитель-методист» мають 25 учителів.
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА:Удосконалення професійної майстерності керівних та педагогічних кадрів на основі впровадження інтерактивних технологій
ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙСУПРОВІД ТАКИХ ІННОВАЦІЙ:
- «Ранкові зустрічі»: розвиток взаємоповаги і толерантності;
- Сприяння просвітницькій роботі «рівний – рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя;
- Методика векторного аналізу готовності вчителів до впровадження педагогічних технологій;
- Інтерактивні технології навчання;
- Технологія організації групової навчальної діяльності школярів;
- Технологія формування творчої особистості;
- Технологія особистісно- орієнтованого уроку;
- Технологія проектного навчання «Метод проектів»;
- Технологія створення ситуації успіху;
- Технологія розвитку критичного мислення;
- Технологія навчання як дослідження;
- Інформаційно – комунікаційні технології.
Кiлькiсть переглядiв: 466
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.