12 листопада 2015 р. на базі Ольшаницького навчально-виховного об»єднання «загальноосвітня школа І ступеня-дитячий садок» відбувся семінар-практикум для вихователів різновікових груп ДНЗ та НВО, НВК з теми: «Організаціяжиттєдіяльності в різновіковій групі». План проведення семінару-практикуму: І. Знайомство із закладом. Огляд дитячого садка. 1. Перегляд інтегрованого заняття „Мандрівка до чарівниці Осені” в молодшій та «Прогулянка до осіннього лісу» старшій різновікових групах. 2. Обговорення занять. ІІ. Теоретична частина: 1. Організація та проведення занять в різновіковій групі. Планування навчально-виховного процесу у різновікових групах. Ознайомлення з переліком необхідного обладнання та навчально-методичного забезпечення для ефективного здійснення навчально-виховного процесу. Скринська В.К., методист райметодкабінету ІІІ. Практична частина: 1. Ділова гра: „Плануємо разом”. Нечипоренко Л.М., директор НВО Скринська В.К., методист райметодкабінету ІV. Підведення підсумків, прийняття методичних рекомендацій. Р е к о м е н д а ц і ї семінару-практикуму вихователів різновікових груп ДНЗ та НВО, НВК 12.11.2015 р. Організація освітньо-виховного процесу в різновіковій групі дошкільного навчального закладу досить складна. Від вихователя вимагається висока професійна майстерність; знання і врахування вікових, психологічних особливостей розвитку дітей, специфіки одночасної роботи з дітьми різного віку; вміння співвідносити програмові вимоги з індивідуальними особливостями вихованців; здатність розуміти і бачити кожну дитину та й усю групу в цілому. З метою реалізації завдань дошкільної освіти рекомендуємо: 1. Опрацювати: - навчально-методичний посібник Нечипорук Н.І., Томей О.П., Корж Т.М. «Особливості організації навчально-виховного процесу в різновікових групах дошкільних навчальних закладах»; - посібник Л. Русан, Г. Колосінської «Різновікова група в дитячому садку». 2. В практиці роботи використовувати фронтальні, групові та індивідуальні форми організації педагогічного процесу. 3. Забезпечувати додержання організаційних та педагогічних вимог до педагогічного процесу. 4. Чітко визначати мету, структуру, форму організацію дітей, методику проведення занять для кожної підгрупи. 5. Поповнити дидактичний матеріал для усіх вікових підгруп. 6. Для ефективного здійснення навчально-виховного процесу необхідно використовувати обладнання та навчально-методичне забезпечення відповідно до Типового переліку. 7. Планування навчально-виховного процесу у різновікових групах здійснювати відповідно до вимог.

/Files/images/dnz/SAM_2736.JPG

/Files/images/dnz/SAM_2705.JPG/Files/images/dnz/SAM_2666.JPG/Files/images/dnz/SAM_2662.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 451

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.