Стратегічна сесія

2018-07-04

/Files/images/sesya/IMG_1071.JPG

Із прийняттям Верховною Радою у вересні 2017 року Закону «Про освіту» фактично стартував процес реформування освітньої системи в Україні. Традиційна школа, з її пасивною моделлю навчання, низьким рівнем активності учнів не відповідає вимогам часу. Виникла необхідність переходу від передавання готових знань до інтерактивного навчання дітей — «навчання вчитися» і «на­вчання жити в інформаційному суспільстві».

Відповідно до плану розбудови Нової української школи, яка працюватиме на засадах педагогіки партнерства, докорінні зміни по­чнуться передусім на ниві початкової освіти. Тому є потреба попрацювати та виробити рекомендації, як повинен працювати сучасний учитель у новітньому середовищі.

Визначити пріоритетні напрями діяльності системиосвіти Рокитнянського району в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової освіти «Нова українська школа» вдалося на стратегічній сесії, що відбулася 03 липня 2018 року на базі опорного навчального закладу Синявський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст. –ДНЗ». Участь у заході брали: методист відділу координації методичної роботи та неперервної педагогічної освіти КВНЗ КОР «КОІПОПК» Галашевська Світлана Вікторівна, директори закладів загальної середньої освіти, заступники з навчально-виховної роботи, сільські голови, педагоги та батьки.

Для обговорення на сесію було винесено питання, що спрямовані на реалізацію мети й завдань, визначених у новому Державному стандарті початкової освітив умовах Нової української школи:

1. Ефективне управління Новою українською школою: сучасне бачення стратегії розвитку закладу. Проектне управління закладами освіти. Наглядові, піклувальні ради.

2. Освітній простір Нової української школи.

3. Професійний розвиток педагогічних працівників.

Компетентності вчителя Нової української школи. Хто він, учитель НУШ: модератор, коуч, фасилітатор, ментор, наставник чи просто традиційний учитель? Як потрібно готувати вчителя до роботи на принципах Нової української школи? Учитель з інноваційним мисленням.

4. Зміст освіти та технології Нової української школи

Інтеграція предметів: потрібна чи ні? Наскрізні змістові лінії: методика та реалізація

5. Зміст освіти та технології Нової української школи. Розвиток критичного мислення у школярів. Дослідницька діяльність учнів.

6. Зміст освіти та технології Нової української школи. STEM – це цікаво! Чи потрібні STEM-уроки Новій українській школі?

7. Роль батьків у становленні Нової української школи

Батьки: партнери чи контролери? Батьківські ради.

8. Випускник Нової української школи: який він?

Компетентності випускника. Модель випускника Нової української школи: бачення батьків, учителів, громади.

Вироблення рекомендацій проходило в групах. Після обговорення модератори груп представили напрацювання учасникам сесії та відповіли на питання, які виникли в ході дискусії.

Робота стратегічної сесії сприяла виробленню напрямів роботи системи освіти Рокитнянського району на новий 2018/2019 навчальний рік.

/Files/images/sesya/IMG_1091.JPG/Files/images/sesya/IMG_1096.JPG/Files/images/sesya/IMG_1170.JPG/Files/images/sesya/IMG_1180.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 16

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.