Інформаційне повідомлення

2017-06-12

/Files/images/64302822.jpg

"Заявка на участь у пілотному впровадженні нового Державного стандарту початкової загальної освіти"

Міністерством освіти і науки України оголошеновідбір шкіл, які бажають взяти участь упілотному впровадженні нового Державного стандарту початкової освіти у рамках реформи “Нова українська школа”.

Пілотне впровадження нового Державного стандарту початкової школи відбуватиметься у2017/2018 навчальному році.

Для участі у проекті Міністерство освіти і науки відбере100 шкіл,по 4 школи у кожній області та Києві.У пілотному проекті в кожній школі братимуть участь2 перші класи (всього 200 класів).

Для участі у відборі керівник школи має заповнитиаплікаційну формудо25 травня 2017 рокувключно.

Запрошуються школи, які на1 вересня 2017 рокуматимуть щонайменшедва перші класи,які візьмуть безпосередню участь у пілотному впровадженні. Важливо, щоб кількість дітей у цих класах не перевищувала30 дітей.

У відібраних школах буде сформованопроектні командиу складі заступника директора і вчителів двох перших класів.

За кожною школою буде закріпленийпедагог-наставник,який буде надавати проектним командам методичну та інформаційну підтримку.

Щомісяця проектні команди зустрічатимуться для обговорення успішних практик, викликів і пошуку творчих ідей.

Рішення про участь школи у пілотному впровадженні нового Державного стандарту початкової освіти має буде закріплено протоколом педагогічної ради навчального закладу, а також схвалене батьківськими зборами класів, які братимуть участь у пілотному проекті.

Після завершення пілоту проектні команди поширюватимуть досвід змін.

До10 червня 2017 рокубуде оприлюднено список шкіл – кандидатів на участь у пілотному впровадженні нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

Далі прохання кандидатів надатирішення педагогічних радтазгоду батьківських зборів класів,де відбуватиметься пілотне впровадження.

Кiлькiсть переглядiв: 201

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.